Despre livrare
Timpul de executie a produselor personalizate este de o zi!
Livrarea dureaza intre 1-2 zile lucratoare!
(Livrarea poate sa dureze mai mult in zonele rurale, indepartate de depozitele firmei de curierat!)
Taxa de livrare este fixa in orice localitate din Romania - 16 lei
Clientul va primi 2 sms-uri:
In momentul cand coletul intra in posesia firmai de curierat.
In ziua livrarii - acest sms contine numarul de telefon al agentului curier si nr de AWB.
Interval livrare: Luni - Vineri - 09.00 - 16.00
Agentul va poate cauta de maxim 2 ori (in zile diferite)
Coletul ramane in depozit maxim 5 zile!
Livrarea prin GLS Curier
https://gls-group.eu/RO/ro/urmarire-colet
Informaţii despre încărcarea imaginilor pentru procesul de personalizare
Calitatea personalizări produselor depinde de calitatea imaginii încărcate in formularul de comandă!
Este recomandat să încărcaţi imagini la o rezoluţie (claritate) cât mai bună (realizate cu o camera foto cat mai performantă).
Imaginea pe care o vedeţi pe monitor / ecran telefon se va mării destul de mult pentru procesul de personalizare, în cazul în care o imagine nu are o rezoluţie buna şi se măreşte, imaginea devine din ce în ce mai neclară (pixelată) .
Ca să va daţi seama de nivelul de claritate, măriţi la maxim cu funcţia "zoom in"şi o sa vedeţi cât de clară este imaginea!
Imaginile copiate/trimise de pe facebook, instagram, snapchat, colajele realizate cu aplicaţii mobile de editare foto, "print screen-urile" au o rezoluţie destul de slabă.
Este recomandat să trimiteţi poze cu o luminozitate bună , imaginile vor deveni cu 10-15% mai inchise dupa procesul de imprimare.
Este recomandat să trimiteţi pozele originale fară efecte sau texte adăugate!
Incadratura pozei trebuie să fie compatibilă cu produsul dorit! De exemplu, dacă doriţi un produs care este in format "landscape" atunci poza trebuie sa aibe incadratura "landscape".
Nu sunt recomandate imaginile de tip "selfie" sau pozele în care este foarte puţin spaţiu de la marginea imaginii către faţa/feţele persoanelor din imagine.
Menţionam ca nuanţele culorilor din imaginile pe care le vedeti pe pe monitor / ecran telefon se pot modifica dupa procesul de personalizare.
Având in vedere aspectele menţionate mai sus Rubic-Shop.ro nu este răspunzător de calitatea pozelor încarcărcate în formularul de comandă.
Conform OUG 34/2014 art . 16 lit c) - Produsele personalizate sau efectuate la comanda sunt exceptate de la retur!
Conform legii aceste produse nu se pot returna pentru că nu se mai pot revinde!
Se pot returna doar produsele care sunt realizat gresit sau nu sunt connforme specificaţiilor de pe site!
Modalitati de plata
- Ramburs (cash) la livrarea coletului
- Plata cu cardul prin PlatiOnline
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în
condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele
VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod
CVV2/CVC2).
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.
Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.
Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează
datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată
către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă.
Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de
schimb al băncii dumneavoastră.
Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele RUBIC ONLINE SRL